Tuesday 1 March 2011

Cerita 1

Salam...
Hai kawan²... saya Nur Aliah Aisyah... Saya anak mak ngan abah... Baru-baru ini saya menyambut birthday saya yang pertama bersama-sama Abah ngan Mak saya, dan family belah Abah saya.  Family belah mak saya xsempat nak sambut lagi sebab jauh... nanti bila saya balik perak dengan Mak Abah saya, saya nak sambut lagi birthday saya... hehehe Boleh ke mcm tu?? Apa-apa pon hari ini saya nak masukkan gambar saya sewaktu sambut hari jadi ngan saya dok kat tempat kerja abah saya sewaktu festival Kolej (FESKO) baru² ini... Jenuh Mak ngan Abah nak ambil gambar saya taw... Saya asyik jalan-jalan saja... seronok sangat... Ok la layan la gambar saya ini dulu ek... Nanti bila Abah atau mak ambil gambar saya lagi saya upload lagi dalam blog saya ni taw...




Ni la aksi-aksi saya sewaktu dirumah.... kena buli ngan Lang,Chik n Cu Emi, kena manja ngan diorang, kena marah ngan diorang, kena ketawa mcm² la kena... tapi Aisyah tetap cool sebab Aisyah baik hehehe... Ok la, saya nak pegi minum susu ni nanti-nanti saya sambung lagi ye...Salam... "Mak...nak susu"


1 comment: